6/11/2009

Pilar, ja has vist el meu dossier?


Un alumne de 3r d'ESO va entrar a classe quan estava amb els de primer d'ESO, per preguntar si ja havia vist el seu dossier i li havia corregit. És un alumne que va fer música el primer quadrimestre, i va suspendre. Es va passar totes les classes a les que es va dignar assistir, pensant si es feia o no un piercing a la llengua. Quan per fi se'l va fer, només jugava amb el tal piercing, sense fer res més. Per poder fer l'examen de recuperació al juny, necessitava recuperar tot el treball que no havia fet, i entregar-lo en un dossier.

Li vaig dir que jo el dossier no l'havia rebut. " ¡Qué sí, te lo dejé en tu casillero de la sala de profes! ¿Lo has perdido?" em va preguntar amb tota innocència. Li vaig dir sense perdre la compostura que no digués mentides, "que antes se coge a un mentiroso que a un cojo". I se'n va anar, amb la cua entre les cames, sense insitir-hi: no li havia sortit la jugada. Amb els pantalons sota el cul, caminant com un pingüino. Qué poca solta! Si no hagués tingut un mínim d'experiència, m'hagués trencat el cap pensant on podria estar el ditxós dossier...